Cine considerati ca a fost jucatorul-cheie in acest sezon de Liga 1

joi, 23 decembrie 2010

"Viitorul meu este la Universitatea Cluj"



Bogdan Unugurusan a acordat un interviu site-ului oficial al clubului imediat dupa ce si-a prelungit angajamentul cu inca doua sezoane.  “Viitorul meu este la Universitatea”, sustine fotbalistul care s-a format la “U” Cluj.
 
 
Felicitari, ai semnat un nou contract cu “U” Cluj. Pentru a inlatura orice zvonuri, s-a pus vrodata  problema sa nu ramai la Universitatea?
 
- Eu am zis mereu ca vreau sa  raman aici. Universitatea Cluj a fost si este prima mea optiune, este si normal sa fie asa dupa atatia ani petrecuti aici. Aici este casa mea.
 
 
 - Dar oferte din alta parte au fost…
 
- S-a discutat cu impresarul , dar am transmis tuturor ca Universitatea este alegerea mea, ca vreau sa joc aici pentru ca ma simt cel mai bine.
 
Cum a fost acest tur de campionat?  
 
- Zbuciumat.  Am inceput mai greu, dupa care am obtinut cateva victorii, dar am incheiat destul de prost. Campionatul este echilibrat, noi puteam mult mai mult decat locul 14. Cu o victorie in plus  terminam pe locul 9. Ne pregatim pentru retur. 
 
Daca ar fi sa rejoci o partida din acest sezon pe care ai alege-o?
 
- Fara nici o ezitare aleg  meciul cu Victoria Branesti.  Am avut 2-0 si am pierdut, ceea ce este de nepermis. Un joc de trista amintire, asta este. 
 
Nominalizeaza si un meci de referinta  din acest tur?  Victoria care ti-a adus personal cea mai mare satisfactie.
 
- Meciul cu Dinamo.  Toata lumea ne dadea ca victime sigure si iata ca am produs   surpriza campionatului. Toti erau sceptici inainte si noi am mers si am invins Dinamo in “Groapa”.
 
 
- Care ar fi, in opinia ta echipele care se lupta la titlu?
 
 
- De la locul 5 in sus  toate lupta la titlu. Otelul Galati are un mic avantaj.
 
- Ti-ai imaginat ca ridici deasupra capului un trofeu in tricoul Universitatii?
 
 
- Am ridicat unul la juniori si sper  din tot sufletul sa reusesc acelasi lucru si cu echipa mare. Vom vedea cand.
 
 
Un mesaj pentru suporteri?
 
 
- Sarbatori fericite, an nou plin de impliniri si sa fiti alaturi de noi, asa cum ati fost si pana cum! 
 
 
 
Ungurusan a bifat 15 partide in prima parte a campionatului, fiind devansat doar de capitanul Gabriel Bostina, care are un joc in plus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu