Cine considerati ca a fost jucatorul-cheie in acest sezon de Liga 1

joi, 23 decembrie 2010

Nea Titi: Ce este "U" pentru mine

RESPECT `NEA TITI !!!



Una din satisfactile mele esta ca m-am nascut aproape in accelasi timp cand s-a infiintat echipa de fotbal Universitatea Cluj, cea mai iubita echipa din Transilvania.
Infiintata in 1919, echipa a inceput cu rezultate remarcabile, daruind celor care o simpatizau mari satisfactii datorita daruirii din teren.
Ajuns la maturitate, am inceput sa merg cu echipa in deplasari si sa ma bucur alaturi de ceilalti suporteri de jocul echipei, un fotbal inteligent si de o tinuta sportiva remarcabila.
Plecata in bejenie, "U" s-a facut remarcata si prin faptul ca a fost prima echipa care a avut un imn. Trebuie stiut faptul ca acest imn s-a nascut din jale si speranta ca intr-o zi se vor intoarce inapoi in Cluj.
Am vazut de-a lungul timpului oameni care desi aveau probleme sociale din cauza vremurilor in care traiau, erau fericiti pentru ca veneau la meciuri si aceasta echipa le mai alina din suferinta. Din acest motv consider eu cred ca "U" e o echipa mare.
Generatii intregi care au imbracat tricoul alb-negru, au facut cinste orasului si nu numai. Amintim doar cativa dintre ei: Guga, Luca, Ploiesteanu, Coracu, Toni Dascalu, Copil, Georgescu, Mateianu, Ivansuc, Marcu, Petru Emil, Adam, Mogut si multi multi altii, toti acesti jucatori au devenit mai tarziu intelectuali si profesionisti in meseriile imbratisate dupa incheierea carierei. De asemenea, mari antrenori au stat pe banca Universitatii cu rezultate remarcabile, amintind aici doar cateva nume: Stefan Kovaci, Barbulescu, Sepci, Dan Anca.
Revenind la prezent sa-i multumim D-lui Walter care a intins o mana acestei echipe, lucru care nu a fost facut de nici un om potent financiar din Cluj. Este un exemplu pentru noi toti, un exemplu pe care toata suflarea "U"-ista, de la angajati la jucatori si terminand cu suporterii, trebuie urmat.
In ceea ce ma priveste ma voi dedica asa cum am facut si pana acum, cu o mare placere si dragoste pentru clubul care face parte din viata mea.
In incheiere imi permit sa dau un sfat suporterilor mai tineri: sa nu faca scandal si sa nu distruga, sa fie mandri ca sustin o echipa atat de frumoasa.
Asta inseamna pentru mine "U": DARUIRE.
Valeriu Bondor (nea Titi), 80 de ani, suporter

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu