Cine considerati ca a fost jucatorul-cheie in acest sezon de Liga 1

vineri, 24 decembrie 2010

S-au intors cu medaliile de bronz acasa



Handbalistele echipei "U" Jolidon, Mihaela TivadarMagdalena Paraschiv şi Florina Bârsan au revenit la Cluj după ce au cucerit medaliile de bronz la Campionatele Europene de Handbal din Danemarca şi Norvegia.
Acestea au declarat la unison că performanţa obţinută cu reprezentativa României este cea mai bună de până acum de la începutul carierei lor.
„Pentru mine această medalie de bronz este ca una de aur, pentru că am muncit mult să o obţinem. După meciul cu Suedia ne-am revenit şi am reuşit să facem un meci foarte bun şi să învingem Danemarca la ea acasă. Mă bucur că am realizat tot ce mi-am dorit anul acesta. Foarte multă lume m-a apreciat, am primit sute de mesaje pe facebook, pe telefon. A fost mai greu decît in 2005, cînd am luat argintul la mondiale. Un campionat european e mai puternic, pentru că toate meciurile sunt tari, la mondiale mai joci şi cu echipe mai slabe. A fost greu după meciul cu Suedia, pentru că ne doream să fim cât mai sus, dar e foarte bună şi o medalia de bronz, atât am putut acum“, a mărturisit Mihaela Tivadar.

„Această medalie e cea mai importantă din cariera mea. Am avut un an foarte bun, am câştigat patru medalii“, Magda Paraschiv.
„Şi pentru mine înseamnă foarte mult această medalie. Meciul cu Suedia a fost dureros, dar am reuşit să trecem peste înfrângere şi să demonstrăm că putem mai mult. Faptul că doamna psiholog a venit şi a discutat cu noi ne-a ajutat, astfel ne-am adunat repede după meciul cu Suedia“, Florina Chintoan.

„Sunt foarte mândru de performanţa celor trei fete, cred că toată lumea a contribuit la performanţa lor. Am avut emoţii pe toată durata competiţiei, pentru Miki, Florina şi Magda, dar şi pentru Vărzaru şi Brădeanu, pe care le-am antrenat la Rapid“, Gheorghe Covaciu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu